Manieren om de armen, gehandicapten, zieken en het milieu beetje te helpen. Alternatieve oplossingen

zaterdag 19 april 2008

een leuke dag

Vandaag een beste leuke dag gehad.
vanochtend, vor het eerste weer na een lange tijd met de trein,
Ik moest ergens vor naar deventer, en ik ben toen metteen naar de electronica zaak geweest.
Naar Scheer en foppen, en heb een tweede stel computer boxen gehaald, en een audio kabel splitter.
Na thuiskomst nog even bij de plus mijn gewone boodschappen gehaald, dat was minder leuk, dor mijn overgevoelighijd voor bepaalde zaken, (rot autisme) gelukkig heeft het personeel me netjes opgevangen.
na even iemand gebben heb ik de boxen aan gesloten, dat had nog wel wat voeten in de aarde, maar het is uitijdelijk gelukt, Ik kan nu ook in de andere kamer naar muziek van internet luisteren.
Daarna was het weer tijd om eten te koken (stampotzuurkool)
en een grotdeel van de avond lekker zitten kaarten, met de buren en de inval medewerker, Die een dikke pluim verdiend heeft, wegens zijn mens lievende benadering, en het er voor ons zijn.
Wat kan een samen een spelletje kaart spelen toch gezellig zijn.
en dan nu nog even lekker online. Dat was het weer voor deze keer.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Leuk om te horen en te lezen. Wat spelen jullie? Klaverjassen?

Reekje zei

We spelen het spel pesten